PRINT CARDS

1.800.123.4567

Vizit Karte - 4 Print

Vizit Karte

Postoji više modela vizit karti. Treba naglasiti da osoba koja ima vašu vizit kartu već imala susret sa vama tako da u vizitaru treba da prepozna vašu vizit kartu (da ga ona nekim svojim dizajnom asocira na vas). Kod dizajna vizit-karte je potrebno obratiti pažnju na sledeće elemente:
 
Kod vizit karti za određenu kompaniju ona obavezno treba da sadrži logo kao i podatke kompanije i podatke osobe čija je vizit karta.
 
Kombinacijom parcijalnog clear laka i mat plastifikacije postićete efekat da pojedini delovi kartice budu sjajni, a ostali mat.
 
Kod vizit karti preduzetnika i radnji na kartici uglavnom je uputno imati slikovnu asocijaciju delatnosti kojom se radnja bavi i koje usluge obavlja (npr. automehaničar – automobil).

Iako smo ponosni na najbolju ponudu dizajna vizit karti svesni smo da Vas to može i zbuniti – pogotovo ako nemate ideju kako Vaša kartica na kraju treba da izgleda.
Probacemo da Vam pomognemo.

Pre nego što kreirate svoju visit kartu postavite sebi šest pitanja:

Da li da mi u prvom planu bude fotografija ili logo?
Koja je Vaša ciljna grupa?
Kakav je moj posao?
Kako će moji klijenti doći do moje kartice?
Koja je najvažnija informacija koju želim da prensem svojom karticom?
Kakav utisak moja kartica treba da ostavlja?
Da li da mi u prvom planu bude fotografija ili logo?
Nikako nemojte stavljati oba elementa. Ukoliko Vaša firma ili radnja ima logo koji je dopadljiv I koji će klijenti lako zapamtiti i asocirati na Vas onda je logo prvi izbor, ukoliko je suprotno ili želite da klijent kada vidi karticu momentalno ima predstavu šta nudite onda je fotografija bolji izbor.
Koja je Vaša ciljna grupa?
Svaki posao ima neku svoju pretežnu ciljnu grupu. Vođenjem posmatranja koja je to ciljna grupa može Vam pomoći u izboru dizajna i materijala na kom će Vaša kartica biti izradjena.
Kakav je moj posao?
Da li je moderan ili starinski. Vizit karte za novije i modernije poslove uglavnom svojim izgledom treba da asociraju na nesto moderno (onda je i izbor u novijim materijalima i tehnikama izrade). Vizit karte za starije poslove koji su sami po sebi i masovniji uglavnom imaju jednostavan i dopadljiv dizajn koji tačno asocira na delatnot firme ili radnje.
Kako će moji klijenti doći do moje kartice?
Hoće li do kartice doći kontaktom lice u lice, ili se kartice nalaze na pultu ili sa gomilom nekih drugih kartica. Da li ćete vizit kartu dati uz kupljeni proizvod ili prilikom izdavanja računa. Poznavanjem konteksta kako će Vaša kartica biti primljena može Vam pomoći da odlučite koliko da budete hrabri sa izborom boja i fotografija. Na primer ako se bavite frizerskim uslugama i Vaša kartica stoji u pošti sa gomilom drugih kartica u gomili šareniša, napravite je jednostavnom sa malo boje i sitnim detaljem koji asocira na delatnost kojom se bavite time će biti uocljivija uodnosu na druge kartice.
Koja je najvažnija informacija koju želim da prensem svojom karticom?
Ljudi često greše pa na maloj kartici 9x5cm žele da stave previše informacija, a to na kraju ima kontra efekat ništa nije prepoznatljivo i uočljivo. Odlučite unapred koji deo treba da je najizraženiji (uglavnom je to Vaše ime ili logo firme), a ostale informacije mogu da budu i manje uočljive. Ko prepozna Vašu visit kartu, lako će naci telefon na njoj ili mail.
Kakav utisak moja kartica treba da ostavlja?
U moru jednoličnih kartica ukoliko je potrebano možete Vašu karticu učiniti prepoznatljivom, izborom specijanih materijala, ili parcijalnim lakom, ili duplom debljinom papira, ili…


Top
X